出位基督徒
2013/12/7 13:27 
不論係宗教中立, 信耶穌, 或是反基督的, 全都是蠻不講理的!

咁妳D道理係講唔通吖嗎! 妳一係就話比我知我有咩講係唔啱, 一係就思考一下妳講果D野係唔係真係講唔通! 我講出個問題所在, 妳答唔到又話我講野咄咄逼人! 咁你果套係講唔通點解又要逼我同意妳Jak!

神做人一早就知人會犯罪, 所以一早有耶穌做Plan B.... 但係神的原意係人唔食禁果!
Plan 乜叉 B  jack?! 如果一個人一早知 Plan A 唔work, 一開始就來 Plan B 啦! 何況係神? 所以亞當食禁果本來就係計劃之內. 咁又話我講神想和要人犯罪.... 我冇! 我只係話食禁果本來就係計劃之內! 如果亞當唔食先大問題呀! 到時地球人口會有幾多? 妳自己諗下啦!

咩叫信就給妳上天堂, 不信就把妳打地獄, 假民主?!
妳本來就係撒旦開去地獄的巴士度! 耶穌開緊小巴去天堂, 叫妳跳過來, 妳唔跳, 又話唔跳佢就車妳去地獄! 耶穌開緊一架車之嗎!


所有人都係老屈老屈老屈屈屈!!!!!!!