抽刀斷水
2014/8/30 23:57 
周永恒噚晚驚爆家暴、向同屬教徒,結婚四年的太太趙頌茹(阿Yu)動粗,將之推倒地方令其下巴受傷流血。事發五日後阿Yu報警求助,周永恒被警方拘捕。

噚晚周永恒於接受本報電話訪問時承認有同太太推撞及嗌交,佢話:「啱啱喺差館簽擔保。我知自己做錯,太太報警告我,我好唔開心。到依家搵唔到佢。」

周永恒續道:「我錄口供打指模嗰陣,收到朋友whatsapp話好擔心我。我唔係天使,我係罪人。我知弟兄姊妹幫我祈禱,想我悔改。」

「我呢幾日喊到唔識喊,冇眼淚。好想搵番太太,好想有完整屋企。我好失落。呢段時間好想同爸爸媽媽兩個女靜落嚟,諗下以後方向。好想挽留同太太關係。」

http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20140830/52848755

抽按:即係咁,同負一軛既基督化家庭,原來都會有呢啲嘢既。

附:周永恒見證:http://www.healthplus.hk/past_details.php?id=606
沙文
2014/8/31 01:42 
即係咁,同負一軛既基督化家庭,原來都會有呢啲嘢既。
抽刀斷水 發表於 2014/8/30 07:57

我來,並不是叫地上太平,乃是叫地上動刀兵   吖嘛

点解人地講到押哂韻,您都收唔到?
抽刀斷水
2014/9/1 12:15 
Sorly, 我一直以為呢句演譯為用黎排外(外邦人、不信者)既添。
抽刀斷水
2014/9/1 13:43 
抽按:呢篇講得唔錯~

上帝唔係咁用
電視風雲 - 王奇雲

前藝人周永恒打老婆趙頌茹,結果老婆報警拉人,見埋報,連隨爆出男方承認有婚外情,第三者疑似港視小花劉依靜。本來無乜新聞價值嘅一單桃色事件,又因為夫婦同喺基督徒,而變得好煩,網民中口的「高主教」高皓正介入,照顧女方,應記者要求發表「正能量」講話,原本人哋兩公婆嘅私事,又成為坊間和網上對聖經嘅抽水行為。

偷食丈夫喺訪問中表示悔意,借用佢自己唱嘅詩歌《放下的石頭》表白,我真係覺得好討厭。難怪有啲網民成日針對一啲自命虔誠嘅藝人,指責佢哋一有咩嘢事做錯,就搬主耶鮮嚟回應,當天父係萬能key,好嘞,唔好俾我講中,呢單嘢轉過頭,啲藝人教友又祈禱又寬恕,幫忙修補,之後又走番出嚟見記者,滿口聖經經文,恩恩愛愛。

其實我一直唔明,點解報道一定要提二人係基督徒?嗰啲拜觀音、信佛、回教、道教又唔講?如果宗教信仰咁重要,好應該報道每一個藝人嗰時,都一定要提一提嘛!好似信佛嘅志偉,拜關二哥嘅秋生等等,何解咁益基督教藝人呢?無他嘅,鬼叫平時有部分藝人藉教徒身份出位咩,講埋一啲平時只應該喺教會講嘅嘢,出嚟教導別人:「唔應該婚前性行為和同性戀」、「要順從掌權者」,搶佔道德高地,好多人咪鍾意睇藝人幾時出醜,幾時破戒囉!

記得當日未婚懷孕嘅朱茵,都俾人抽秤,話佢違反教義,大家就明白,藝人如果標榜自己虔誠,就好似冰桶挑戰,要找數㗎!

http://www.am730.com.hk/column-224598
沙文
2014/9/2 00:08 
Sorly, 我一直以為呢句演譯為用黎排外(外邦人、不信者)既添。
抽刀斷水 發表於 2014/8/31 20:15


sorly又作何解?
呢句不但用黎打老婆,基督教國家打仗都啱用嘅。Guerres de religion, 30年戰争等都係咁啦。打老婆好濕碎啫
抽刀斷水
2014/9/2 11:18 
無法啦,香港現時要捍衛本土嘛:

https://hk.knowledge.yahoo.com/q ... n?qid=7006122700362
沙文
2014/9/2 14:17 
唔怪之得啦。我個仔响学校成日要做新移民傳譯員,佢問我点解香港黎嘅新同学讀Zee做"易sad", 就算係英國佬教都係應該讀Zed嘛。

咁我係咪話佢听此乃捍衛本土呢?
抽刀斷水
2014/9/2 20:50 
你做外邦人就梗係唔駛啦,貴國都係用返你地地道既文字就得嘞。