抽刀斷水
2015/3/18 23:43 
http://www.vjmedia.com.hk/articles/2013/01/06/28201

(原載於:《端木鳴輕甜日記》

初認識女仔嘅的時候,一定會了解佢係咪hardcore教徒,如果係嘅話,一定縮沙。

所謂hardcore,即係嗰啲開口唔夠兩句就講教會,語氣聲調十足十創世電視啲人講嘢咁,覺得賭波同飲啤酒好壞嗰種。

唔係話教徒一定唔好,好多信教嘅女仔都不是那種hardcore女耶青,係可以交往的。咁點樣知個女仔係咪耶青?

咁首先當然係聽佢講嘢有冇佈道會feel啦,咩係佈道會feel?即係同成年人講嘢好似同幼稚園學生講嘢咁,你上youtube睇吓就會明。

除此之外,你同新識嘅女仔傾計,點都會問佢平時做啲咩咁,如果每個禮拜會返教會兩次以上,就肯定中。

如果你仍然要追,咁係你嘅自由,不過後果自負。

你追到女耶青,第一件事就係你嘅心思意念行為都要改造。你食支煙、飲杯酒,或者買場英超,當然係罪嘅奴隸啦。吓,咩話?你睇愛情動作片?響佢眼中你同等同殺人強姦了。總之全部都要你改。

親熱?sorry,如果我冇聽錯嘅話,你好似有啲嘢攪錯咗。你賣部iPhone返嚟,竟然問點解冇FM收音機?個設定本身就係冇架嘛。對於hardcore耶青嚟講,姦淫係極之嚴重嘅罪。唔好以為上床先叫做姦淫,根據佢哋嘅概念,你幻想同對佢上床都係姦淫。唔信?你上明光社個網站睇吓,佢哋乜都唔理,淨係理有咩3D三級片賣座、有咩報紙加甜,同埋同志有咩平權行動。響佢地眼中,你嘅性幻想大罪過共產黨謀殺民運人士架。

水抽完,講番正經嘢。如果你諗吓都係姦淫,你估你有冇得攬攬錫錫?

唔係冇,我識啲朋友,同個hardcore教徒拍拖,基本上係同修行一樣。拖吓手、錫吓嘴仔,就係咁。我有個朋友,用盡方法,又氹又跪,試吓多啲,試吓又多啲,好唔容易先由拖手進化到可以攬吓摷吓,點知個女仔之後喊,覺得自己犯咗罪。此情此景,真係乜都縮晒。

萬一俾你氹咗上床,分分鐘仲大鑊。佢同得你上床,當然係好撚大犧牲啦。佢因為太愛你,所以同你做,犯咗彌天大罪。你個責任就大到要養佢一世了。聖經裡面哥林多前書教導大家「與其慾火攻心, 倒不如嫁娶為妙。」

巴打,你個責任咁大,你仲唔快啲娶人?

你可能會話,唔係喎,黃貫中同朱茵呢咁?咁我問番你:你係黃貫中咩?朱茵似係嗰種教徒咩?

萬一,我話係萬一,你同佢做過而最後你地散撚咗,你就大罪喇。響耶青嘅世界,你呢啲仆街就係魔鬼嘅試探,佢就係因為你條仆街跌倒、墮落。好多女耶青覺得自己墮落,結果就更加縮,更加專注教會活動,我以前返教會都見過好多女孩子分享嘅時候講自己點樣俾仆街呃,而家迷途知返,仲有好多人話自己嫁咗俾耶穌(最多人聽過嘅就係阿GEM咁講)。結果,咁就一世。變咗教會剩女。

好喇,我知你好愛你個教徒女友喇。咁佢有冇成日叫你跟佢返教會?佢有冇講咩唔係基督徒唔可以結婚?有冇講如果咁樣落去,「信與不信不能同負一軛」(即係你唔信,唔會同佢一條心)?你跟佢返去教會,你就知死。當然,我都唔可以排除你會受感動,仲決埋志。總之祝你好運。

好多時hardcore女耶青係嚟自hardcore教會,佢地一來會要求信徒同番信徒拍拖,二來佢地多數會要求信眾響想拍拖之前祈禱一年半載「準備」。我估佢地既意思係,如果你祈完一年禱,呢條仔仲未搵過第二個,就真係上帝安排喇。跟住,如果你想同佢開始,佢就會堅持帶你返去見傳道、牧師之類。見牧師喎,are you ready?

如果你堅持唔信、唔跟佢番教會,結果佢就一係揀你,一係揀教會。如果揀你,如果佢唔覺得你係魔鬼派嚟拉佢落地獄嘅話,可能都好地地,如果佢真係咁覺得嘅話,你應該仲有排煩;如果佢揀教會而離開你,佢俾咗佢最珍惜嘅嘢你但你又唔肯悔改決志,佢就會覺得你呃佢,結論係你真係魔鬼嘅試探,佢又縮番入教會唔見人,重覆番上面講過既嘢。

個世界咁大,有好多選擇。雖然唔係個個教徒都係hardcore耶青,教徒都有好多係謝安琪、朱茵。

總之,如果你識個女仔嘅時候sense到耶青味,就唔該真係諗清楚先好上,免得累己累人。
抽刀斷水
2015/3/18 23:43 
講得幾生動。
匿名
2016/12/7 15:01 
莫讲话系hardcore教徒,就算系softcore教徒都好难搞,只要他持续与一群教徒来往
leefeng
2016/12/8 01:40 
信教既女仔都有病態,行為上心理上的,平時收收埋埋客客氣氣,假!
一知係信教,可以即鬆人!
匿名
2016/12/9 07:05 
研究:一起參加教會禮拜的已婚夫婦不太可能離婚

一起去教會參加禮拜的已婚夫妻更有可能長壽,不太可能抑鬱,不太可能離婚,據哈佛大學公共衛生學院(Harvard School of Public Health)教授進行的一項最新研究顯示。

這項研究——主題為“宗教與健康:綜合體”(Religion and Health: A Synthesis),哈佛大學公共衛生學院流行病學教授泰勒‧J·凡德韋勒(Tyler J. VanderWeele)進行調查——指出宗教禮拜出席率與“更好的健康狀況”有關,“包括壽命更長,抑鬱發病率更低,自殺率也更低”,家庭研究協會(The Institute on Family Studies)周二指出。

根據這項研究,宗教禮拜出席情況也“與更大的婚姻穩定性有關——或者更確切地說,離婚的可能性更低”。

“我們當然無法衡量屬靈情況的所有方面,” 凡德韋勒周四接受基督郵報採訪時說,當時他被問及他會如何回應一些批評,因為屬靈情況不能根據經驗來測試的,因此人們不應該認為宗教禮拜出席率如此重要。
“ [研究人員所問的] 問題與個人對自己的屬靈情況評估有關,或者他們有時會問及禱告的頻率,但屬靈情況明顯比這要複雜得多。屬靈情況中可能會有一些未加研究的方面,而這些卻和健康大大相關,但如果這樣的話,就需要進行進一步研究證實,”他說。

參加宗教禮拜的已婚夫婦比不參加的離婚率低30%至50%,該研究認為。這些夫婦的抑鬱可能性要低近30%——在16年多的跟蹤研究中——這表明死亡風險也大大降低。

雖然參加這項研究的只有年紀稍長一些的女性,但是圍繞這一主題進行的其他許多研究中男女老少都有參加,卻也顯示了相似的結果,凡德韋勒說。

儘管一些人會批評婚姻穩定性數據,稱那些考慮離婚的人們很可能不再參加宗教禮拜,研究人員也將此考慮在內。

通過調查宗教禮拜出席率改變的時間,凡德韋勒說,“我們能控制這種可能性,但結果仍然如此:那些參加宗教禮拜的人後來的離婚率低47%。”

“宗教,當然,並不是主要用來促進身體健康或減少離婚可能性,而是與神交通,”他說,但努力與神交通“深刻影響了生命的許多其他方面,包括健康和婚姻”。

儘管基督徒理解和詮釋“宗教”這個詞及其一切含義不同於學術研究人員,但凡德韋勒所指研究的有效定義為:“追求全面的人類福祉:身體的,精神的,社交的和屬靈的”。

綜觀來說,“宗教是關於與神交通,並讓所有人恢復到預期的完全健康和幸福的狀態。有證據表明,這確實能夠實現兩者,”他說。

宗教的交通方面特別重要,研究指出。

基督郵報問凡德韋勒,他是否發現,鑒於人們發現了許多積極的健康狀況,那這些數據是否表明,為了讓婚姻更加穩固,他們需要類似的宗教性社區。

“就我們對宗教和屬靈情況進行的多維度調查中特別有關健康狀況及禮拜出席率的聲明,毫無疑問是最有利的預測指標,” 凡德韋勒說。“我們還沒有調查自我評估的屬靈情況和婚姻狀況,因此這也可能是最有力的預測指標,但我們並不知道。”

“宗教性社區提供社會支持,持續鼓勵和提醒接受宗教教導、進行家庭活動、集體敬拜和經歷神。我不會說美好的婚姻需要社區才能穩固,但這當然有幫助!”
leefeng
2016/12/9 08:40 
本帖最後由 leefeng 於 2016/12/10 04:31 編輯

建立在信教先至会有幸福的婚姻,究竟是 娶/嫁 宗教吖或是 娶/嫁 人呢?
靠禱告来堅定愛情関係和婚姻信心是天大廢話,這樣的愛情,這樣的婚姻,不要也罷!
夫妻之間的関係和家庭生活要靠宗教教導来維繫?唔死都冇鬼用!!!
梁智楓
2017/11/9 09:03 
說得好