抽刀斷水
2007/12/1 23:00 
仁愛堂田家炳小學前校長蘇有恆,疑涉及四名女教師被非禮案,本刊經過多方面調查其身世背景,發現他今日被押到犯人欄內,皆因要供兩間豪宅,加上為了養家「賴死唔走」多半年,不肯自動辭職,以致破壞與校董會的協議。

月薪六萬多元的蘇有恆,是典型靠讀書奮鬥捱出頭的中產知識份子,自小有運動天份,曾在教育學院教體育,更是手球名將,也是虔誠基督教徒,友人指他家庭生活非常正常,奮鬥了一生,快將等到退休食長糧,本來計劃五年後,待一對念大學的子女出身,與妻子環遊世界安享晚年,而今牽涉非禮案,如果罪行成立,名譽、地位、長俸將會一筆勾消……

(詳細內容,請參閱雜誌。)


蘇有恆每天出入法庭時,都戴上口罩。


校長疑涉非禮手法模擬圖

http://www.xpweekly.com/common/content_view.htm?topic_id=0101&ref=27133
沙文
2007/12/2 11:03 
點解要話到明佢係「虔誠」基督徒呢?其實,向啲女同事抽下水,我都會啦,只不過,我只係間唔中抽下,而基督徒就較為密咗手一啲。而會唔會因為佢虔誠,就更為肉緊呢?
抽刀斷水
2007/12/3 10:22 
原帖由 沙文 於 2007-12-2 11:03 發表
點解要話到明佢係「虔誠」基督徒呢?其實,向啲女同事抽下水,我都會啦,只不過,我只係間唔中抽下,而基督徒就較為密咗手一啲。而會唔會因為佢虔誠,就更為肉緊呢? ...

或者唔關虔唔虔誠,只係因為佢係「手球」名將?

同埋論誠實,都唔及得沙兄啦。
沙文
2007/12/3 12:43 
咁就係啦。同事之間的相處,同一般做人處世的道理一樣,都係貴乎坦誠。
若然係想抽水嘅,就應該俾對方知道,唔好憋在心中。抽水呢樣嘢,都幾講心情同時機,若然佢一時心情唔好,唔想俾您抽水,咁就淺嘗即止;寧願等佢有咁嘅心情,時機成熟,就任您點玩啦。

所以,景教經都有話:
傳 3:5        拋擲石頭有時、堆聚石頭有時.懷抱有時、不懷抱有時

係冇錯嘅!
抽刀斷水
2007/12/3 14:01 
原帖由 沙文 於 2007-12-3 12:43 發表
咁就係啦。同事之間的相處,同一般做人處世的道理一樣,都係貴乎坦誠。
若然係想抽水嘅,就應該俾對方知道,唔好憋在心中。抽水呢樣嘢,都幾講心情同時機,若然佢一時心情唔好,唔想俾您抽水,咁就淺嘗即止;寧願等佢有咁嘅心情,時機成 ...

呢次真係袋錢入我袋喇。