沙文
2019/12/1 01:45 
近年雖興政教分離, 但其實兩者仍有相似之處, 就係佢地都中意作大量歌仔宣揚其中心思想及肉麻當有趣地讚美領導。

除了這兩個组織之外, 我諗唔到有其他行業需要咁大量音樂事工。或者您可以話賣告白靠廣告歌唔係咩? 但同一品牌廣告jingles都唔會有咁L多隻。同時, 奇怪地, 有jingles的政治/宗教, former集中於共產/社會主義, latter集中基督教。

您總唔見美國佬會發佈"我們要堅定不移地行資本主義路綫"嘅音樂事工, 佛教有一些Buddhist music, 但並唔係在official宗教活動時由教徒自己唱。

唯有共產黨同基督教咁啱key.兩者不同處係基督教jingles只唱原教主阿稣, 唔唱教宗。但革命歌曲就唱毛主席, 唔唱馬克斯;照這原則, 中國特色社会主義應該有大量有關習近平新時代的音樂事工, 不知何故仲未見。

https://www.youtube.com/watch?v=iAjxnexnSnc


旁觀者
2019/12/2 02:03 
宗(邪)教與政治都是同一類貨色。極毒教就要信徒日夜讚美天主/上帝,稍為改一改上世紀的讚美詞,基本是一樣的:
    「主的恩情深似海」、「爹親娘親,不及天主親」。
逃出魔幻紀
2019/12/2 15:52 
本帖最後由 逃出魔幻紀 於 2019/12/2 16:35 編輯

回覆 1# 沙文
樓主本帖說得有點道理,聖經多次提到,默西亞重臨之前,世上會冒出很多假默西亞和敵基督。

讚美並不限於基督宗教,自從耶穌基督昇天之後,世界上出現了很多一神教,近一兩百年在東方亦出現了不少這類新宗教,一神教教衆當然是讚美其所信奉的唯一。可能樓主的注意力較集中在基督宗教,沒有太留意這些邊緣教派。另外,像凱撒大帝一樣的集權統治者自我神化則屬巴貝爾塔的話題(樓主應該知道現在世界上有不少教堂內掛著統治者的像而非神像),若有條件及機會,其每一個讚美者都想取而代之使自己神化受讚美。除撒旦個案外,天主教會基本上沒有這種情況。既然樓主所説的情況,耶穌及先知早在兩千多年前預言過,那麽現在預言實現了,又有甚麽好奇怪的呢?

至於世界上的民主制度以及多神教的情況,我是用網主指出我的基督徒固有思維模式,聯係聖經舊約關於多神崇拜及巴貝爾塔的情形去理解的,在此不作特別討論了。
沙文
2019/12/3 00:13 
回覆 2# 旁觀者
咁做都係基於一個原理:只要melody作得好聽,歌詞內容就會易被接受。
所以吾人大概可以由該團體創作jingles數量估計其信念之搵笨程度。
沙文
2019/12/5 09:18 
照這standard.究竟共産黨同基督教邊個搵笨搵得多?雖然冇詳細stats, 但我印象中聖詩係多過革命歌曲。唔知本網可否conduct一個survey
沙文
2019/12/9 05:39 
再仔細分析, 聖詩同革命歌仲有一個分別。
 革命歌興本土創作, 聖詩就要進口, 土產聖詩完全谷唔起。

例如, 蘇联又夠大L把革命歌, 但犬6雖然成曰偷知識產權,都唔見佢就咁將穌聯革命歌填上中文歌詞做market launch.  佢地係踏實地自己作melody兼填詞。



而聖詩就慳雞好多,清一色西曲中詞。雖然教徒填詞佬唔識粵韻九聲, 填到不倫不類, 唱出來都冇人會面紅。

說起來, 又係" 掹庵頌, 降話蛇, 召著聖冒也照著聖認" 嘅時候, merry winter season.