沙文
2022/1/30 05:22 
近日熱議“動態清零”,但係人人都解釋唔到何謂“動態”。只知死跟的特首都唔認自己係“始作俑者”,但係膽敢話當今聖上“始作俑者其無後乎”,你都咪話特首一定藍,嘲諷聖上冇仔送終,理應引用國安法拉佢。定還是其實佢潛意識根本係想踢走彭嫲嫲,彼可取而代之,offer自己畀今上?畢竟佢track record好過彭嫲嫲,係生得出仔嘅。

最令我詫異的是,連去咗英國的陶才子都唔識英文,以為“動態”係相對“靜態”而言,咁解當然解唔通,完全表錯情。但佢能睇出此詞由英文翻譯,都算有點眼光,大方向是對的,只係唔夠精確。要精確,緊係要我呢尐文化根基深厚才解得通畀各界長知識:
所謂動態也者,其實係吸收咗英文嘅長處,有機地與中文融合,補中文之不足。
動態也者,"正在行動中的時態",即係所謂“現在進行式Present Continuous Tense”,動態清零=清零ing, “正在清零行動”咁解。

所以,您話動態革命,就係國父遺訓革命尚未成功同志仍須努力咁解。諸如動態光復、動態革命、動態離教、動態做愛……都係一樣意思。

咁經我一解,大家以後就唔會confusing啦!
哈佛專家
2022/1/30 06:56 
好高興沙文兄終於再次出山,祝沙文兄新年快樂。
抽刀斷水
2022/1/30 11:42 
原來我一直都動態confuse緊。
上流寄生族
2022/2/2 20:33 
好高興沙文兄終於再次出山,祝沙文兄新年快樂。
哈佛專家 發表於 2022/1/30 06:56
好高興专家終於再次出山,祝专家新年快上【上上大吉大利中国年】。
https://www.youtube.com/watch?v=