沙文
2024/2/29 10:44 
唔準神父結婚, 可能違反聯合國人權宣言?

Article 16 of The Universal Declaration of Human Rights
Men and women of full age, without any limitation due to race, nationality or religion, have the right to marry and to found a family. They are entitled to equal rights as to marriage, during marriage and at its dissolution.
Marriage shall be entered into only with the free and full consent of the intending spouses.
The family is the natural and fundamental group unit of society and is entitled to protection by society and the State.
https://www.humanrights.com/cour ... ead-article-16.html

唔準女人做神父, 性別歧視
Women's rights as a human right
Gender Equality was made part of international human rights law by the Universal Declaration of Human Rights, which was adopted by the UN General Assembly on 10 December 1948. That milestone document in the history of human rights recognized that “All human beings are born free and equal in dignity and rights” and that “everyone is entitled to all the rights and freedoms set forth in this Declaration, without distinction
唔好同梵蒂岡打, 喺逐個唔同嘅國家file lawsuits, 是但有一個贏咗都可以成為案例。喺呢一點可以利用共產黨, 橫掂佢哋都唔係好妥天主教, 為咗表示佢重視人權, 相當有可能判教會輸
https://www.un.org/en/global-issues/gender-equality


本網有冇資源去進行呢樣嘢呢? 咁樣比較齋talk令教會頭嘅程度不可同日而語
抽刀斷水
2024/2/29 12:07 
維基就咁講既:

《世界人權宣言》僅訂下國際法之一般原則,並無規定會員國必須將這些原則付諸實行。《世界人權宣言》既包括了第一階段的公民的政治權利,也包括了更進一步的第二階段的公民的經濟、社會和文化權利。用一個公約同時保證這兩個階段的公民權利較難在國際上達到共識。例如,一些國家比較關心公民的政治權利,而另一些國家則偏重於公民的經濟、社會和文化的權利。因此,聯合國在1966年通過兩項人權公約,分別為《公民權利和政治權利國際公約》以及《經濟、社會及文化權利國際公約》。

世界人權宣言 - 維基百科,自由的百科全書 (wikipedia.org)

咁《公民權利和政治權利國際公約》同神父不准結婚有關,「已达结婚年龄的男女缔婚和成立家庭的权利应被承认」:响中華人民共和國「該公約至今仍未被批准」。

公民權利及政治權利國際公約 - 維基百科,自由的百科全書 (wikipedia.org)

咁《經濟、社會及文化權利國際公約》同不准女性做神父有關,「本公约缔约各国承认工作权,包括人人应有机会凭其自由选择和接受的工作来谋生的权利,并将采取适当步骤来保障这一权利」:「中華人民共和國政府於1997年10月27日重新簽署、2001年3月27日批准該公約」。

但佢呢句「人人应有机会凭其自由选择和接受的工作来谋生的权利」有啲蹺妙,你可以自由選擇和接受,但人家未必請你喎。

經濟、社會及文化權利國際公約 - 維基百科,自由的百科全書 (wikipedia.org)

兩公約全文:
公民权利和政治权利国际公约 - 维基文库,自由的图书馆 (wikisource.org)
经济、社会及文化权利国际公约 - 维基文库,自由的图书馆 (wikisource.org)
沙文
2024/2/29 12:50 
咁喺漂亮國告娶老婆咯。
”並操取適當步驟保障該權利”吖嘛。佢地鉄定唔請女人,咁咪保障唔到咯。
入唔入到,打過至知,唔駛未做就找理由話唔得咁cynicism
沙文
2024/2/29 13:08 
其實喺乜國入禀都得,是但中一瓣佢都頭痕
抽刀斷水
2024/2/29 14:56 
內地法律真係唔多熟,有無啲中港律師可以研究一下?
哈佛專家
2024/2/29 15:29 
呢兩條國際公約根本係有問題。男人與女人之間不可能絕對平等。男人與女人之間生理條件不同,心理條件不同,不可能真的平等。我支持人權宣言,亦支持訂立國際公約。但用詞遣句要改善。我支持神父不能結婚,我支持女人不能當神父。這是正確的。
沙文
2024/2/29 19:08 
回覆 5# 抽刀斷水
中港律師當然有不少。但假設真係贏咗,可能咁樣幫咗天主教從此教務興隆。可能由得佢而家作繭自縛仲好?
抽刀斷水
2024/2/29 23:31 
回覆 7# 沙文


    你又想令教會頭痕,又怕咁幫佢興隆,做人咁矛盾架。

會唔會你老婆想你信教,又怕你入咗教會後搞亂檔?
beebeechan
2024/3/1 02:19 
唔準神父結婚, 可能違反聯合國人權宣言?

Article 16 of The Universal Declaration of Human Rights
Men a ...
沙文 發表於 2024/2/29 10:44


咁唔准人唔結婚, 又係咪違反人權?
神父修女係自願唔結婚架喎
沙文
2024/3/1 03:03 
若真係自願,即日解禁都唔怕啦。自願,即係揾支槍指住迫佢娶老婆佢都唔制。咁點會允許神父結婚就會“失去很多偉大神父”?
https://money.udn.com/money/story/5599/7693665

其實天主教係一個好L蠢嘅團體。一睇數據就知佢地唔準娶老婆policy對於生意發展好唔掂。
唔準娶老婆的天主教徒人口1.2B, 用咗2000年。平均一年60萬人。
準娶老婆又準女人做牧師的新教人口800M, 495年,平均一年160萬人。
沙文
2024/3/1 03:37 
沙按:準牧師娶老婆的新教增長率甚至贏埋唔準節育伊斯蘭。
伊斯蘭19億人。至今1,414年,平均一年130萬人。

最水皮係佛教,2500年,至今不過4.95億,平均一年19萬8,任您吹乜春佛母降伏耶穌,人格如何高尚都冇L用,業績doesn't lie.
沙文
2024/3/1 04:39 
印度教又點呢?11億人,3500年。即一年31萬5
沙文
2024/3/1 04:50 
老闆凈係睇業績嘅啫,收到客,佢話9之您娶唔娶老婆。如果話唔娶老婆能夠提供較好服務,唔該解釋下點解您業績遠遠渣過新教,又渣過伊斯蘭?
若是您解釋唔到,I have no alternative than to 執L咗您個L屌部門由新教揸帥旗
哈佛專家
2024/3/1 05:17 
佛教唔係要同人地爭人數第一。耶穌基督都係觀音的化身。耶穌贏等於觀音贏。佛教只要跟耶穌教及伊斯蘭教共同成為世界三大宗教,就足夠了。佛教最重要係坐在旁邊,睇耶穌教和伊斯蘭教鬥個你死我活,不用觀音出手。只要耶穌基督出手,已經可以砌低伊斯蘭教。佛教最重要係多多跟耶穌教溝通,促成佛教同基督教合作,共同對付伊斯蘭教。那麼伊斯蘭教就無法擴張。
哈佛專家
2024/3/1 05:18 
佛教唔需要老闆。觀音至先係老闆。你地應該皈依觀世音菩薩,好好地聽觀音的話,包保你地有運行。
沙文
2024/3/1 05:44 
爭輸咪話唔同人爭咯,永遠冇蝕底喎我都理解您唔會同Elon鬥疊水,我都唔會,我夠錢買架model 3算9數
哈佛專家
2024/3/1 05:56 
耶穌基督真係觀音既化身黎,我唔擔心佛教既影響力。我反而擔心伊斯蘭教既威脅。
沙文
2024/3/1 06:08 
屌,我又夠係觀音化身,您得閒裝支香畀我
哈佛專家
2024/3/1 06:17 
你唔念觀音,你都唔係觀音既化身。你要念念跟觀音相應,咁至先係觀音既化身。
哈佛專家
2024/3/1 07:05 
沙文兄,如果你肯每日念108遍六字大明,咁我就當你係觀音既化身,立刻裝支香俾你。