Puppet
2009/1/6 00:46 
起初,上帝造一男一女。
咪即係要搞亂倫先能夠開枝散葉?
kamincuhk
2009/1/6 02:50 
起初,上帝造一男一女。
然後,上帝再造多好多對男女
prussianz
2009/1/6 05:32 
原帖由 Puppet 於 2009-1-6 00:46 發表
起初,上帝造一男一女。
咪即係要搞亂倫先能夠開枝散葉?




good point !!!

good ponte[[[[[-bridge-]]]] !!!

ThANKs



[img]http://tbn2.google.com/images?q=tbn:pjIeB803euwO7M:
[/img]

[img]http://tbn2.google.com/images?q=tbn:FZ8yfCKYoFGkOM:
%3Fv%3D0[/img]
伊莎貝拉
2009/1/6 15:25 
我以前問過基督徒,他們是承認起初是亂倫而開枝散葉,當人的數量到了某個level時,上帝才禁上近親婚姻。

他們是這樣說,可是聖經好像沒有提過......
沙文
2009/1/6 18:29 
点解妳唔順便問埋,若然亂倫係咁唔好、要禁近親婚姻,不如當初造兩男兩女就唔駛亂倫啦死蠢
Nomad
2009/1/6 20:29 
這,又好像第三代都會出現表親婚姻吧?
沙文
2009/1/6 21:13 
整3男3女啦..................您做上帝果然比我更為合適!
伊莎貝拉
2009/1/6 21:21 
扯!!幾代之後咪又係要亂倫!!屎橋!!

沙文
2009/1/6 21:29 
唔駛,「會出現」係might咁解啫,doesn't necessarily mean「一定會發生」嘛
伊莎貝拉
2009/1/6 21:34 
你屈機~~

我輸左喇
匿名
2009/1/7 18:28 
原帖由 Puppet 於 2009-1-6 00:46 發表
起初,上帝造一男一女。
咪即係要搞亂倫先能夠開枝散葉?




反基人仕指控:挪亞時代世上有多少人?就只有八個人獲救?而他們的後代更須要亂倫才得以繁衍。這是何等悲哀慘烈的事呀!



「子矛子盾法」

遠古時候…只有盤古兄妹二人,除了他二人沒有男女姻緣…玉帝破例讓他們兄妹結婚,兄妹不允。玉帝就派天神下凡,讓其兄妹結為夫妻, ... 中國人的後代更須要亂倫才得以繁衍。這是何等悲哀慘烈的事呀!

(請參:盤古文化網--盤古的傳說http://www.pangushan.com/pgcs/bynnren.htm)
沙文
2009/1/7 19:05 
其實亂倫在很多文化中都係可以的。
埃及Ptolemies宮廷有好多法老兄妹/姊弟通婚
中國古代亦盛行亂倫,男人同姑姐輩做,專有名詞係"烝",同姪女輩,叫"淫"

漢武帝元配皇后,金屋藏嬌嗰個阿嬌係佢表姐、漢惠帝都係娶外甥女為后、武則天之母同外孫賀蘭敏之有一腿...........
希臘神話亂倫古仔數之不盡。猶太佬傳承埃及文化,亂倫本來亦係Ok嘅,到摩西時興起反埃及運動先立法禁制。

其實以生物學觀点,亂倫係冇所謂嘅,動物界向來都係咁啦,又總唔見有物種因為亂倫絕種?
龍井樹
2009/1/7 22:33 
原帖由 沙文 於 2009-1-6 18:29 發表
点解妳唔順便問埋,若然亂倫係咁唔好、要禁近親婚姻,不如當初造兩男兩女就唔駛亂倫啦死蠢
一開始做人響天堂就乜事都冇啦....

既然神造天地都係用左一句說話就「事就這樣成了」,何必降生為人救贖世人釘十架如此麻煩?一開始就造一群順民在天國裡,那些預定要受地獄永火的就直接造在地獄裡,反正都不過是欲加之罪。
yurihung
2009/1/7 22:39 
所以信耶教係多舊=.="
五餅二=.="

不過 亂倫 可以增加基因「變異」末必係壞事
再者 耶徒這樣解釋也很合理
伊莎貝拉
2009/1/8 04:53 
不過...你不是說過至少要留20隻動物才可使之繼續存在下去嗎?
伊莎貝拉
2009/1/8 04:55 
可能絕了種你不知道XDD

不過聽說埃及王室的人因太多近親婚姻,所以令到後代短壽。
那為何挪亞及之前的人可以到幾百歲?
伊莎貝拉
2009/1/8 04:59 
那只是傳說...但聖經是傳說嗎?是的話,「子矛子盾法」才可成立!!
沙文
2009/1/8 06:59 
我唔知啫,遺傳學家知嘛
http://www.absoluteastronomy.com/topics/Inbreeding
只要唔好特登規定要亂倫,就唔會絕種
生仔數目多,又可彌補劣種短命這個缺点
亂倫得到短命種同得到出類拔萃品種的機率係一樣,養狗專家可以特登控制亂倫來得到名種狗
德國收羊狗同義人羅得的家庭一樣,係亂倫生出來嘅,所以係義狗
http://www.dogbreedinfo.com/inbreeding.htm

挪亞及之前的人可以到幾百歲,係因為文學創作係唔駛本嘅
伊莎貝拉
2009/1/9 02:13 
噢~~
絕種的原因不一定是因為亂倫,不過本主題是以「亂倫」為主旨,所以我好想知道「亂倫」的後果會是怎樣。就算亂倫真的會使生物絕種,但也基於「上帝全能」四字而排除了基因等因素。問了,最後卻得出「上帝短時間准許」、「上帝幫助」這些無從稽考的答案。



挪亞及之前的人可以到幾百歲,係因為文學創作係唔駛本嘅

------------>這是事實!!!!怎可以說是文學創作?!聖經是神的話,神的話是沒錯的,是真理!!!
沙文
2009/1/9 09:14 
亂倫的後果係不一定嘅,睇下点樣亂法嘅啫。要長期同一族群頻密亂倫至会令之絕種,否則其果效只係好極端,好嘅就好好,衰嘅就好衰;但由於衰嘅好短命,所以会自然淘汰而限制了衰基因的延續,不足以危害族群。

神都有創作自由啫,你唔俾佢咁寫乎?