匿名
2009/8/22 22:25 
我出生係一個經濟算好既家庭. 我有老豆丫媽同家姐. 日子都過得幾開心下...
但係 到我5年班果時, 成績開始下跌. 因為我沉迷打機 浪費哂d時間 成日比人話.
到小六, 我d成績都算升到學校, 但係我個家姐, 成日串我, 佢成日去扮讀書,其實佢跟本無讀,成日扮哂野話佢有讀書, 又笑我話我廢, 讀書廢, 令我好難受, 晚晚食飯實會比人串, 比丫家姐笑...
老豆又成日話我, 搞到我成日哭, 咁又點? 家姐起碼有扮下野, 成日比佢串, 成家人又5明白我感受,
成日奚落我, 搞到我好想死. 我之前讀基督教學校, 成日讀詩 唱歌讚美主, 又唔知做泥做乜..
又5知天父,神存5存在... 又話神5會離棄人?  唉 而家5知點算好, 好想死....
抽刀斷水
2009/8/22 22:38 
您好!

我覺得首先要問問你自己希望如何?其實打機也可以,只是不沉迷就可以了。如果你真的打算去打機,不去讀書,至少到你有經濟能力時,才自己買遊戲、付電費,因為現在你在打機,都是由家人資助的。

我認為打機其實是被機器控制,你喜歡受控嗎?
撻Q猛男
2009/8/23 08:19 
1# Guest from 219.78.114.x
讀書好固然是好事,但不好也不代表沒用,蠢或無將來。不是叫閣下不要用功,只是叫閣下不要絕望,尤其是你這樣年輕(你實在非常年輕,很多你自已的長處你還未知道,或還未發展出來)。

打機可以是娱樂調劑,也可以是沉迷,而你基本上也知道什麽是打得太多,所以就箅是沉迷,也不沉迷到那裏去,你自已察覺便可以了。

可不可以說多一點家人方面那些壓力?看看能否幫你多點?
Jennifer
2009/8/24 09:39 
1# Guest from 219.78.114.x

你家姐以為自己識「扮讀書」好叻,但係其實「扮」都唔會「扮」得好耐..我估計佢係初中?(因為你剛剛升中) 會考 (或者係你地第日要考嗰個新嘅DSE) 成績,攞幾多分冇得「扮」嘅,就算你家姐而家可能靠小聰明 (或者其他野例如問同學仔抄功課,考試攞tips 等等...),一到公開考,高下立見。

有句英文諺語,"The person who laughs last, laughs best",只要你而家決定唔「想死」,努力做好自己,唔好理家姐/老豆up 乜,最後做到自己滿意嘅成就,你就會係「笑到最後」嗰個啦!
Jennifer
2009/8/24 09:48 
本帖最後由 Jennifer 於 2009/8/24 09:49 編輯

仲有,你「沉迷打機」,的確係浪費時間嘅舉動,其實你第時出左黎做野,大把時間打機/上網啦 (問下呢到返緊工嘅哥哥姐姐,包括我,就知啦...) 讀書冇固定 office hours,你讀幾多/幾少,真係好睇個人 keep 唔keep到專注力嘅...不如你諗下點解你會咁鍾意打機?係咪遊戲裡面有好多現實當中想做但係做唔到嘅野,所以情願打機都唔想面對現實?定係有其他原因?

至於上帝存唔存在,其實唔係問題核心所在,佢存在與否,你9月1日都要開學架啦係咪?就算你相信「上帝唔會離棄人」,你都要先學識唔好「離棄自己」,因為,你真係想「去死」的話,「上帝」係唔會派天使係地下接住你唔俾你死架。我地每個人都要對自己嘅生命負責。
撻Q猛男
2009/8/25 11:15 
5# Jennifer
沉迷打機係浪費時間,但打機不一定是無用的,有些遊戲製作公司就是請一些人專責打機,人工也不錯,說不定打機也打出狀元呢!
Jennifer
2009/8/25 11:23 
6# 撻Q猛男

係就係,不過呢d公司多數唔喺香港bor...
咁要出外謀生的話,基本知識 (語文,數理等等),點都要有d基礎卦...