沙文
2010/5/3 11:43 
有人話, 神父長期遭受性壓抑, 因此而雞姦善信:
http://news.sina.com.hk/cgi-bin/nw/show.cgi/12/1/1/1490960/1.html

我都認為此乃無稽之談。神父雖非很厚薪, 但去東莞打幾炮、或去信德中心買張套票過大海都只係千零, 只要微服出巡和您唔係湯漢、陳日君,邊Q度會有人認得您係神父呢?您估真係有好多人識您乎?所以,冇理由神父唔識計其中的risk factor而用雞姦來解决問題,他們雞姦教友,必定是有用意的。

若然神父冇雞姦您, 咁, 您返聖堂有咩咁出奇呢?冇事冇幹就我都可以返聖堂啦;所以,without神父的索多瑪,返聖堂根本就一尐都唔馨香。

但係, 神父雞姦完您, 您都係返聖堂!咁就顯得您有决心嘞!佢再雞姦您,您係都要返聖堂,咁就更難能可貴嘞!
所以,神父之雞姦也,實在是信仰上的一種堅振作用(confirmation).用心不可謂不苦!

如此, 大家就明白, 天主為什麽要神父作cassock裝朿?
因為,神父在cassock之下不必著褲,只要一乸起就即進行堅振,十分便利。